Julhelgen är över....

2011-12-29 @ 09:33:04 / Allmänt / Kommentera (0) st
Vi firade Julafton hos svärmor, juldagen hos mina föräldrar...
Annndagen var det dags för jobb igen och även resterande vecka....
Men tisdagen efter jobbet var vi bjudna på middag hos svägerska med familj! Blev bjudna på god anka och hasselbacks potatis mmm...

Jag har varit supertrött denna vecka och inte har det blivit bättre av att jag haft lite huvudvärk...
Men men, bara 4 arbetsdagar kvar sen är det 8 dagar ledigt! Tjohooo!

I tisdags födde min fina vän sitt andra barn, en liten pojke som ska heta Victor!
Han är så underbart söt och på fredag ´får jag träffa honom IRL! ♥


Nu är det dags för lite frukost och kl 14 är det jobb som gäller!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: