Å sköna morgon! ♥

2011-03-24 @ 10:42:27 / Allmänt / Kommentera (0) st

Det är plusgrader, solen skiner, Wilma är frisk, barnen har överskotts energi (tror jag klaättrat ut genom taket snart).
Vi har bäddat rent Wilmas säng, jag har tagit tag i köksbänken och tvättbänken. Köksbänken innehöll en kaffebryggare (som vi själva aldrig använder) och en himla massa skräp i olika former. Tvättbänken innehöll väldigt mycket men inte ett endaste klädesplagg. Så nu har köksbänken blivit "ren" och där står nu bara en kaffebryggare och två panduro kataloger som jag ska flytta på.
Tvättbänken innehålelr tvättmedel och sköljmedel och ett apr handdukar. Sen bestämde jag mig även för att göra dte till pysselbänk, så där står nu alla barnens pyssel grejer plus att det finns lite utrymme till att lägga vikta kläder på fören stund. Nu är det bara oppas att det får hållas så en stund.
Längre fram i vår komemr en storrensning av både tvättrummet + förråd och ute förrådet.


Wilma måste ju vara hemma från dagis idag så klockan 12:30 ca dyker cricka upp här hemma och ca 45 min senare åker jag till jobbet och där är jag till klockan slår 22.
Känns mindre kul när det är så fint väder, men jag får hoppas på att det nästa vecka kommer lika många soliga dagar fast det gärna får blåsa mindre.

Nu ska jag snart ta mig en välbeövlig dusch och sen ska vi pyssla och äta lunch.

Trevlig torsdag!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: