Back in buisness!!

2011-05-04 @ 11:30:45 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nu börjar jag äntligen känna mig piggare.
Efter att ha känt mig hängig sen i fredags och sen fick feber och halsen och täppt och till sist började känna av öronen så ringde jag igår vårdcentralen och fick en tid 14:45. Där konstaterade läkaren att jag hade en rejäl förkylning med halsfluss! Inte konstigt jag känt mig hängig och knappt kunnat äta. Fick penicillin och ska nu äta det i 10 dar. Skönt o bli av med skiten!

Som om det inte vore nog med det så ringde dom från dagis igår innan min läkartid och Oliver har fått vattkoppor! Är det typiskt eller.... Tur i oturen att det kom nu för jag är ju ändå hemma. Men det verkar som att Wilma också är på väg att få det, vill ju såklart att hon med ska få det överstökat men hon är med i en teater via dagis som har premiär nästa vecka och detta innebär att hon inte kan va med.... Blir så ledsen för personalen har verkligen ansträngt sig för att vi ska veta om tiderna så att hon kommer och tränar även när hon är ledig. Hon tycker det är rätt så kul när hon väl står där. Hon skulle vara ett bi. Men stor som hon är så säger hon bara "det gör inget, jag kan göra det hemma".... Men mamman och pappan då som såg fram emot att få se henne i teatern :(  Förhoppningsvis kommer det fler gånger...

I allt detta finns cricka på ett hörn och har fortfarande lite svårt att gå och förbud att lyfta mer än ett mjölkpaket så att dra i stort sett allt själv var som ni nog förstår rätt så tufft!
Men nu verkar det vända, nu är det bara min halsfluss och barnens vattkoppor.

På lördag ska jag ju på gala och cricka kommer få hjälp med barnen men vi får hoppas att dom inte får massa feber också... Det vore ju pricken över i.

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: