Pappa 50 år HURRA HURRA HURRA!!! ♥♥♥

2011-05-14 @ 09:26:06 / Allmänt / Kommentera (0) st
Igår fyllde älskade pappa 50 år!
Vi kidnappade honom och åkte lite gokart!

                                                              

Jag var bra skraj, har aldrig kört gokart och tyckte det var lite småläbbigt. Nästa gång hoppas jag våga lite mer. Men jag lyckades köra om pappa på sista varvet så jag kom i alla fall inte sist!

Efter gokarten fick han köra lite lekar för att få några små roliga presenter 

                                                   
    
såklart klarade han varje tävling med bravur och efter det åkte vi och åt middag på Sjöstugan i Kolmården!


                                                 

Jättefin utsikt och maten var god!
Servitrisen var lite sladdrig i sin service men men, man kan inte få allt...

Vi åt allihopa en skagentoast till förrätt och grilald biff till varmrätt. Jag åt även en pannacotta till efterrätt men den glömde jag föreviga ;)

Vi hade en trevlig dag och jag hoppas att även pappa hade det!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: