Förändringar, det sker ganska många nu...

2011-11-02 @ 08:46:34 / Allmänt / Kommentera (0) st
Som sagt, det händer mycket olika saker nu, dom flesta bra...

Men först, nej vi fick inte lägenheten, vi fick inte ens komma på visning. Vi får hoppas nån mer vill flytta snart!

På måndag börjar jag plugga Naturkunskap B, skoj och skönt, men samtidigt nervöst.
Kommer jag klara det?

Jag blir arbetslös, har blandade känslor för det.
I slutet på månaden kommer Cricka gå över och jobba 2 skift.
Man får väl säga tt det är tur att jag blir arbetslös för det han jobbar en vecka fm och en vecka eftermiddag och så börjar det om. Vilket innebär att en del veckor jobbar vi eftermiddagar samtidigt. Ingen höjdare men tack vare att det bara blir i december månad så kommer våra arbetstider inte krocka så många gånger. Annars vet ja inte hur det hade löst sig. På nåt sätt så klart!


Den här veckan är det lov, jag är ledig idag och imorrn.
Regnet verkar hänga i luften o vi som planerat att åka till kolmården. Vi väntar lite till, har det inte börjat regna så åker vi. Man vet aldrig imorrn kan det ju stå som spön i backen och då har vi missat det helt.
Barna är även bjudna på disco idag och imorrn hoppas jag att en gammal kompis med barn tittar förbi...

Det återstår att se hur våra dagar blir....

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: