Det känns så bra!!!! :)

2011-10-14 @ 12:33:32 / Allmänt / Kommentera (0) st
Sådär, nu är det gjort, ansökningsblanketten till natur kursen är nu inlämnad.
Imorrn ska jag försöka sätta mig och söka 2 kurser till våren. Tråkiga Matte B och så funderar jag även på lite administration på distans, men vi får se.

Det blev en tidig morgon idga med, Oliver vaknar kl 6 nästan varje dag. Oftast har han väl legat en stund i sängen o vaknat så när han komemr in till oss så kryper han ner men säger direkt att han ska se på tv. Så efter bara nån minut gick han in o tittade på tv och storasyster Wilma som ville sova längre idag än igår var inte sen på att följa efter....
Tyvärr kunde jag själv inte somna om, låg och drog mig lite innan jag gick upp. På det här sättet kom vi iväg tidigt med papprena och var hemma lagom tills det var dags att gå till dagis =)

Har haft lite egen tid nu så här innan jobbet, har ätit lunch och så skulle jag göra massa småsaker, men allt det gjorde jag ju tidigt imorse så nu är jag nästan lite rastlös, tur att man får lite plugg om ett tag. Ska väl drista mig till att byta sängkläder i vår säng innan jag åker och jobbar...

Brrr, jag är lite frusen av mig och imorse hade vi 20 grader inne, det är rätt kallt hos oss då värmen kommer uppifrån och golven är ännu kallare. Så imorse drog jag upp värmen lite till, vill inte dra upp för mycket på en gång heller så vi svettas i onödan. Men man ska inte beöva gå med tjock tröja och sitta med filt på sig, lagom är bäst!

Bäst och sätta fart med sängen för dt tar ju sin lilla tid med onda axlar..

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: