En aktiv helg följs av...

2011-10-18 @ 11:51:06 / Allmänt / Kommentera (0) st
... lite sjukdomar!

Oliver hemma för säkerhets skull idag också, jag hemma med fortsatt magont.
Jag känner inte av det lika mycket längre, men det känns när jag går och när jag sätter mig. Konstigt!
Jag hoppas det försvinner så jag kan gå o jobba, kanske redan imorrn....
Ingen idé att hoppas för mycket, på torsdag ska jag jobba, det har jag bestämt... har både läkartid och möte som jag måste gå på...

Att vara hemma och vara sjuk är inte rikigt min grej, när jag inte har feber och inte är helt utslagen så blir jag så lätt rastlös, det är ju så tråkigt! Jag har surfat och surfat, men nu börjar även det bli tråkigt. Får lite senare ta mig bort till andra datorn och fixa med ansökningar, skannern står ju där...

Brrr är lite frusen har till o med sockar på mig, kanske är det febern som kommer smygandes...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: