Jag skyller allt på elefanterna!

2011-10-27 @ 11:18:47 / Allmänt / Kommentera (1) st
Usch, vaknadde för 30 min och jag skyller allt på elefanterna!
Hade jag inte sovit så länge igår så hade jag varit trött igår kväll. Nu var ja ju inte detså när jag började somna runt 2 hugget då vaknade wilma och jag fick bädda ner henne och vips så var jag pigg igen. Tror klockan var närmare 6:30 när jag somnade. Inte mycket sömn inatt och min planerade dag blec helt rubbad.

Har så mycket att göra idag och hade lagt upp det så att jag skulle hinna mycket men i lugn och ro. Nu får jag istället vara effektiv utav helvete. Det vore en sak om jag inte skulle iväg nånstans, men Cubus har 30 % på allt idag så jag ska kolla på vinterkläder till Wilma och så har jag lovat att vi ska kolla nattlampa också. Klart det löser sig, men det är lite störande, speciellt när det i grunden inte är mitt fel att jag sov så länge igår.

NU är det i prinip lunchdax men vi tar o äter lite frukost istället =)

Kram på er ♥

Kommenterat av: Lena Nilsson

ska ni till astrislindgrens värld på söndag så kan ja gärna haka, är ju ledig och har inget annat för mig! =D om de bara e ni å barnen så man få plats?

2011-10-28 @ 23:24:06
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: