Jobba, sova och en klampande hjord elefanter i mitt sovrum!

2011-10-26 @ 23:26:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
Har dom senase dagarna i princip bara jobbat och sovit fats i omvänd ordning, eller hur jag ska säga. Har jobbat 5 nätter i rad och natten till idag var den sista. Hade planera att sova till halv 1 och sen gå upp och piggna till för att vidare åka o storhandla.
Men detta grusades ganska snabbt, av många olika anlednignar.

10:20 började det klampa och dunsa på taket, takläggarna skulle byta lite plåtsidor. Trodde det skulle ske om 1-2 veckor och inte om 1-2 dygn för så stod det i pappret vi fick IGÅR!!!!

Klart dom inte kan veta att nån jobbar natt och behöver sova, men om dom anlänt den tidpunkt det stod på lappen hade JAG kunnat anpassa mig om jag jobbat natt!
JA, jag är irriterad över detta för inte nog med att dom förde ett jävla liv när dom skulle upp med alla grejer och attiraljer, när dom sen skulle ner så slängde dom ner sina jävla prylar på lastbilen så det lät ännu värre!

Usch detta kommer störa mig ett tag för ja hade planerat dagen så att jag kunde fixa lite hemma och mysa med barnen en stund också. Men det blev så att vi handlade när cricka slutat jobbet så vi var inte hemma förrän 19 och smack var det kväller.

Blir desto mer att göra imorrn och så hade jag ju inte tänkt. Ligger efter med både städning och tvätt så jag vet vad jag gör imorrn. Ska även få barnen att städa sina rum och Wilma ska prova en del kläder jag köpte förra veckan så vi vet om det går att använda eller lägga i urväxtlådan. Har också lovat att vi ska åka o kolla på en riktig nattlampa.

Gud, det är mycket att göra imorrn.
Bäst att knoppa så att man orkar och jag får hoppas att jag sover hela natten trots att jag sov till 14:40!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: