En härlig fredag!

2011-09-23 @ 13:59:55 / Allmänt / Kommentera (0) st
Inatt jobbade jag extra, det gick supersmidigt, förutom en liten detalj.
Råkade tappa en sak så nödstopp trycktes in oh hela maskinen stannade.
Inte så himla bra men jag gjorde det ju inte med flit direkt.

Gick upp runt 13 tiden och kände inte för att göra något så jag hämtade datorn och lite brunch bestående av pizza slicear från igår. Jätteskönt att bara ligga och dra sig!
Om en timme ska jag hämta barnen så innan dess ska jag ta mig in i duschen i alla fall. Men ibland är det skönt att ligga kvar i sängen.

I helgne är det dags för gång nr 2 på simskolan, jag bävar för hur det ska gå. Antigen är det skrik och panik eller så blir det som sist att hon sitter med, men inte gör nånting. Hon säger själv att hon absolut inte tänker gå i vattnet. Blir så bekymrad, för innan händelsen på dansen hon gick var hon mycket mer framåt och var inte rädd för att gå in i en ny grupp. Men men, det lossnar väl nån gång..

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: