Ledig lördag!

2011-09-03 @ 07:43:05 / Allmänt / Kommentera (0) st

Denna helg är hela familjen lediga, så skönt!
Vi ska på 40 årskalas ikväll en sväng så på förmiddagen tänkte vi ge oss iväg på ponnyridning b.la. Hittade för 15 kr per barn så det kan man gott prova på nån gång ibland. Ska även ringa en simskola här i området och se om dom har platser kvar. Förhoppningsvis finns det så vi kan hoppa in idag, men annars får det bli nästa helg.
Det är bara o hoppas på att hon fixar att gå in själv i gruppen för hon tycker det är lite jobbigt.

Båda barnen har sovit i sängar hela natten, i stort sett första natten på hela veckan. Det kan varit för att dom lade sig lite senare än vad dom gjort i övriga veckan. Men man vet aldrig. Skönt är det i varje fall att bara få dela sängen med Cricka!

Till imorgon har vi beställt barbie tårtan som vi inte fick till Wilmas födelsedag, så då kommer mina föräldrar, svärmor och svägerska med familj för o smaka god tårta!
När min svägerska ändå är här tänkte vi klippa barnen lite för på tisdag är det nämligen dax för fotografering på dagis. I år måste jag bli bättre på att komma ihåg att ge bort korten. Tänker inför varje år att nu ska minsann komma ihåg det, men sen gör jag det aldrig ändå!

Nu har vi varit vakna ett tag, till o med barnen börjar bli hungriga så det är dags för frukost!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: