Slapp kreativitet...

2011-09-21 @ 21:58:18 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ännu en dag med lite slapp.
Efter min svampstekning och lunch så sate vi igång att måla våra pysselkartonger. Oliver var road ungefär 30 min sen skulle han spela på datorn. Wilma satt länge och väl och målade hela "sin" kartong. Även jag fick lust ch bestämde mig för att äntligen måla mitt koboksställ som jag fick när jag fyllde år. Önskade mig ett i vitt men det fanns ju såklart inte så då fick jag ett träfärgat med vit färg till och det gjorde mig inget. Nu är det äntligen gjort och resultatet, nja inte supersnygg målning... Att det blev vitt blev skitsnyggt,men som sagt. Kanske köper mer och bättrar på...

PÅ kvällen tog vi en spontan fika (den sista i nuvarande hem) hos mamma och pappa.
Passade även på att färga håret, är så kass på det själv. Barnen var helt uppskruvade och kunde inte sitta still i 2 min. Men vid 20:30 knalalde vi hem och väl hemma fick dom lite äpple och sen hopp i säng. Dom somnade som små ljus vilket inte var vad jag trodde så till slut fick vi lite lugn o ro i stugan...


Imorrn blir det en sväng till nyöppnade Intersport butiken och kanske en fika hos min mormor...
vem vet, kanske blir det lite pyssel även imorrn...
Nu är det dags att sova lite...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: