Slappa dagar!!

2011-09-21 @ 09:59:22 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja denna vecka bjuder på många slappa dagar och det känns välbehövligt efter helgen.
Känner mig som en gammal tant men när man inte är van vid ståhej i 3 dar så blir hjärnan lite trött.
I måndags var vi ute hos svärmor med ett gäng böcker och ett trädgårdsbord hon fått av mamma och pappa. Lite lagom aktivitet.

Gårdagen bjöd på mys med Lina och Mia oh så lilla Elvira.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord och tog en lunch på Lindahls, mmm supergott!
Mamma var här med svamp i söndags när vi hade kommit hem så igår rensade jag dom och idag ska jag förälla och steka. Har även lovat barnen att pyssla lite och det är nog lika bra vi gört för vi har inget annat att göra.
Vädret är inte på humör, grått och disigt..... Typisk shoppingdag!

Senaste tiden drar man sig för att åka nånstans med barnen. Wilma är så trotsig och vägrar lyssna, Oliver han är inte så trotsig om man jämför, men lyssna han har svårt med. Tänk er att gå i en affär med 2 duracell kaniner, för så blir dom när dom drar igång varandra. Igår kunde vi inte ens handla i mataffären utan att jag blev arg på Oliver (som tog en tugga på ett päron vi inte skulle köpa) och fick sätta honom i kundvagnen. Jag vet att dte blir värr när dom är hemma från dagis och inte får tillräkligt med stimulans och det ligger väl lite hos mig för jag har varit så trött den senaste tiden och inte orkat nånting. Har mest velat sova..

Men nu börjar jag känna hur orken kommer tillbaka och förhoppningsvis blir inte denna höst så grå och tråkig som förra året var....

Längtar redan till sommaren eller iväg på en resa...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: