Vilken vinst!

2011-09-19 @ 11:34:09 / Allmänt / Kommentera (0) st

Ja oj säger jag bara!
I helgen var vi i Stokholm för svärmor skulle skrapa triss i tv!

Hon skrapade hem 15000 i månaden i 25 år - 4,5 miljoner kronor!

Helt sjukt, man kan ju lugnt säga tt hon få en guldkant på tillvaron!

Trevligt hade vi och lite skönt att bo på hotell 1 natt. Barna fick en bäddsoffa o tro det eller ej, men dom sov faktiskt där hela natten båda två. Det blev en sen kväll för dom och dom var svårväckta kl 7 på morgonen. Men kom igång ganska skapligt.

Under fredagen var vi på Östermalm och gick.
Lördagen spenderade vi en stund i gamla stan men mest gick vi bara omkring kändes det som. Så motion fick vi minsann.

Vi åt jättegott hemma hos bekanta på lördagkvällen och firade och på söndagen var vi på kultur tjofräs nånstans i stockholm. Kyrkhamn tror ja det hette.
Det var i vilket fall som helst SÅÅÅÅ himla skönt att åka hem och vi var så trötta. Alla utom Oliver som somnade i bilen och sov 1 timme i alla fall..

Idag ska vi packa upp våra väskor, och frampå eftermiddagen ska vi åka ut till svärmor med böcker och ett utebord från mina föräldrar.

Känner mig lite seg idag och jag längtar redan nu till sängen ikväll :)


Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: