Yes yes yes...

2011-09-08 @ 14:57:45 / Allmänt / Kommentera (0) st
Som ni vet har jag letat ögonen ur mig för att hitta simskola och även ringt ridskola...
Igår ringde dom från simskolan och dom ska starta en ny grupp, så på lördag 8:30 (mindre skoj men,men) ska vi befinna oss på badhuset och Wilma ska gå på sin första simlektion.
Gud så skoj, hon säger att hon vill så det är bara o hoppas på att det går vägen. Hon har ibland lite svårt för grupper och speciellt när det är många nya ansikten.

Lilla snörpa, hon älskar även att dansa. I tisdags när jag tittade på gamla föreställningar från när jag dansade så gjorde hon allt för att härma när inte jag var i rummet. Men hon vill inte gå o dansa! Nej nej.... Tyvärr så var det en kille i en grupp när hon var lite mindre som sa eller gjorde nåt och det slutade med att hon vägrade gå in. Tack för det du lille.... Tyckte så synd om henne! =(

Men nu håller vi tummarna, det är ju ändå ett tag sen!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: